اقدام پژوهی آموزگار پنجم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان را در فاطمه دانش آموز پایه پنجم برطرف نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی آموزگار پنجم دبستان چگونه توانستم  مشکل عدم فعالیت وعدم ارتباط با دانش آموزان  را در فاطمه دانش آموز پایه پنجم برطرف نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی آموزگار پنجم دبستان با موضوع چگونه توانستم  مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان  را در فاطمه دانش آموز پایه پنجم برطرف نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم نمونه اقدام  پژوهی معلم پنجم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

در این تحقیقی که انجام دادم به نتایج مهمی رسیدم که تأثیرات این نتایج نه تنها در دانش آموز بوده بلکه در خودم نیز تأثیرات فراوانی داشته.به این نتیجه رسیدم که یک معلم در امر آموزش فقط وظیفه ی یاد دادن معلومات به روشهای مختلف به دانش آموزان را ندارد بلکه باید در لحظه ی ورود به کلاس ابتدا وضعیت روحی آنها را بسنجد و اگر دانش آموزی ازلحاظ روحی آماده نباشد معلم نمی تواند کار خودرا شروع کند. یک دانش آموز ممکن است مشکل کوچکی در او باشد. واگر معلمی متوجه آن بشود و درصدد رفع آن تلاشی نکند بزرگترین ظلم را در حق آن کودک معصوم انجام داده است زیرا ممکن است آن مشکل کوچک در دراز مدت به مشکلی بزرگ و غیر قابل درمان شود و در مورد دانش آموز خودم (فاطمه) در نهایت پی بردیم. که علت به وجود آمدن مشکل فاطمه در وهله ی اول عدم اعتماد به نفس، عدم محبت وتوجه اطرافیان و ترد شدن توسط دوستان وهمکلاسی هایش بوده. که ما در پیش گرفتن روش(( حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیت های مناسب با توجه به میزان توان جسمی و ذهنی فاطمه جهت تقویت اعتماد به نفس آن)) به فاطمه در زمینه ی ابراز محبت به او نیز اعتماد به نفس داده ایم. که نه تنها مشکل گوشه گیری او را رفع کرده بلکه او فردی اجتماعی با اعتماد به نفس بالا گردیده

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگار پنجم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  گوشه گیری

پیشگفتار در رابطه با  گوشه گیری 

مقدمه  موضوع در رابطه با گوشه گیری 

شناسایی مسئله در رابطه با  گوشه گیری 

توصیف وضع موجود

اینجانب …………………..دارای ………….سال سابقه کار در آموزش و پرورش می باشم و هم اکنون در پایه پنجم آموزشگاه ………….. مشغول تدریس می باشم در سال تحصیلی اخیر متوجه مشکل جدی یکی از دانش آموزانم به نام فاطمه در رابطه با گوشه گیری وی شد. او در لباس پوشیدن همیشه لباسهای او پاکیزه است ولی آنها را نامرتب می پوشد و نیز گاهی اوقات ازعطرهم استفاده می کند، ناخن های خود را همیشه کوتاه می کند وسعی می کند که نظافت خود را همیشه رعایت کند. این دانش آموز برروی کلاس همیشه ساکت و آرام است و معمولأ برای نشستن چه در کلاس وچه در حیاط گوشه ی آخر در کنج را انتخاب می کند، صبحت نمی کند مگر در مواقعی که سوالی از او بپرسیم که آن وقت هم تلاش می کند با سرعت جواب را بدهد و آرام بگیرد و اگرجواب را نداند به من نگاه می کند وهیچ جوابی نمی دهد و وقتی از او میخواهم صحبت کند فقط به من نگاه می کند

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  گوشه گیری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با گوشه گیری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  گوشه گیری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با گوشه گیری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  گوشه گیری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با گوشه گیری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با گوشه گیری 

نتیجه گیری در رابطه با گوشه گیری

پیشنهادات در رابطه با گوشه گیری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با گوشه گیری 

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگار پنجم دبستان و دریافت دانلود اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0